Мы працягваем даследаваць навакольны візуальны свет, якія б ён формы ні прымаў. На гэты раз фортку ў сучарт прачыняе ўкраінскі мастак і фатограф Саша Курмаз, працы якога гулка пераклікаюцца з пратэстным запалам мінулых дзесяцігоддзяў.
Саша Курмаз, 30 гадоў
Нарадзіўся і жыве ў Кіеве. Ягоная хуліганская манера працы і цікавая эстэтыка інтэрвенцый зрабіла яму імя ў Еўропе. Дарэчы, ягоная выстава на мінулым тыдні адкрылася ў берлінскай арт-прасторы C/O Berlin. Саша працуе з разбурэннем межаў прынятага і дазволенага, аспрэчвае канс’юмерызм, змяняе гарадское асяроддзе і пераасэнсоўвае маладосць.
Мы выбралі два праекты Сашы, каб прэзентаваць на старонках 34mag і, можа, натхніць цябе на нешта экстравагантнае.
«Горад прызначаны быць месцам для жыцця, але капіталізм зрабіў з яго гета спажывання: паўсюль рэклама, офісныя і гандлёвыя цэнтры. Усе гэтыя фактары агрэсіўна душаць волю людзей, ператвараюць іх у бяздушных спажыўцоў, сляпыя біямашыны, якія толькі і робяць, што чакаюць на апошнія сезонныя прапановы», – так бачыць сённяшнюю сітуацыю Саша і робіць выклік для тых, хто хоча радыкальных пераменаў. Гэта больш чым фота – гэта інтэрвенцыя і ў той жа час мануал з простымі метадамі прамога дзеяння.
Гэты праект – інтымны дзённік Курмаза, спосаб узаемадзеяння са светам, які паказвае розныя эпізоды ягонага прыватнага жыцця.
Саша даследуе свет пачуццяў і думак, які ўзнікае на мяжы «Я» і «Іншыя», а таксама спосабы выказвання гэтых створаных ідэнтычнасцяў. Аўтар зацікаўлены ва ўнутраным свеце чалавека, сацыяльных і псіхічных выяўленнях. Ягоная асноўная мэта тут – паказаць, як фармуюцца асоба, сацыяльныя сувязі і адносіны паміж маладымі людзьмі ў сённяшнім постсавецкім соцыуме.
Польскі фатограф Караль Грыгорук – пра асноўныя прынцыпы стрыт-фота, неабходныя тэхнічныя веды, натхненне і візуальнае лайно.
Разглядаем парцалянавыя сервізы і статуэткі, зробленыя беларускай Вікай Мітрычэнка, якая больш за дзесяць гадоў жыве ў Нідэрландах.
Кліпы першай госці сабралі >24 млн праглядаў.
Пра ШІ, камп’ютарную рэальнасць, салідарнасць.
Спроба наблізіцца да сакральных тэкстаў.
Натхняліся творчасцю Лінча.
КАМЕНТАРЫ (1)
Йо бич камоооон!