Яна Галушкіна
Акварэль, акрыл, калаж, адбітак, графічны планшэт – чаго Яна толькі не выкарыстоўвае ў сваiм мастацтве. Яе ілюстрацыі – як стоп-кадр са сну, які ты забываеш пасля абуджэння. У сваім юным узросце мастачка ўжо атрымала поспех у кніжнай ілюстрацыі і цяпер штурмуе шафы моднікаў: менавіта на майках і сўітшотах зараз «плаваюць» яе акварэльныя акулы і пускаюць кветкі кактусы.
«Каб правільна перадаць настрой работ, я часта эксперыментую з колерам і кампазіцыяй. Каларыстыка – мой асноўны інструмент, каб найбольш дакладна адлюстраваць свае пачуцці і эмоцыі. Глыбіня колеру, інтэнсіўнасць, адценне, насычанасць, яркасць – усё гэта я старанна падбіраю і прапрацоўваю, каб на выхадзе атрымалася менавіта тое, што я бачу і адчуваю».
Саша Hade
У 2016-м гэты таленавіты стрыт-артыст трапіў у сотню лепшых мастакоў у Брысталі – на радзіме вядомага нам Бэнксi. На нашай Кастрычніцкай гэтак жа красуецца графіці з-пад рукі (і балончыкаў) Сашы. Але мастака не спыніць адной сценкай – ілюстрацыі Хадэ таксама пераўвасабляюцца ў стыкеры, аўтарскія фігуркі і асвяжаюць старонкі часопісаў.
«Каб з персанажа зрабіць нешта жывое, я пачынаю нанізваць на яго прыдуманую гісторыю, гронкі дэталяў і дробязяў, якія будуць раскрываць яго характар i звычкі. Калі гаворка iдзе пра сюжэтную ілюстрацыю, то наваспечаны герой трапляе ў прыдуманую сітуацыю або мы заспеем яго ў нейкі эмацыйна моцны момант. Пры ўсім гэтым, раздзімаючы працу дэталямі, адсылкамі ці складанымі эфектамі, важна не ўпусціць агульную ідэю, якая звяжа ўсе дробныя кавалачкі ў адно вялікае і адзінае цэлае».
Маргарыта Дабравольская
Тое, што дзяўчына чэрпае натхненне ад маці-прыроды, можна здагадацца па расліннай тэматыцы, якая суправаджае практычна кожную ілюстрацыю Рыты. А майстэрскае спляценне чорна-белых ліній і кропак злучае элементы ў адзіны пасыл.
«Важней за ўсё для мяне ў мастацтве, у сваіх і чужых работах, – гэта шчырасць. Нейкага канкрэтнага шаблону стварэння працы ў мяне няма, гэты працэс заўсёды хаатычны. Таму люблю працаваць без эскізаў, рабіць адразу “чыставік” і ў працэсе здзіўляцца ад таго, што атрымліваецца».
Іра Алюнiна
Лямпавыя і па-дзіцячы наіўныя карцінкі Іры пасля першага ж погляду пакідаюць максімальна далікатны прысмак: быццам ты скачаш па полі з вясёлкавымі поні. Вось кучаравы сабака разгойдваецца на драўлянам коніку, пасля – васьмiножак ласуецца воблачкамі. Ну як тут не растаць?
«Ілюстрацыя заваявала мяне тым, што адным малюнкам можна расказаць цэлую гісторыю, раскрыць персанажа. Гэта як фільм, толькі з аднаго кадра».
Ягор Keon
Гангста-стыль Кеона можна пазнаць за вярсту: тачкі, дошкі, гарматы – гэта ўсё пра яго. Маляванне ў Ягора ў прамым сэнсе ў крыві: ён не толькі з адукацыі мастак, але і пайшоў па творчых слядах бацькі. Часцяком хлопец пераганяе свае малюнкі ў анімацыю, а што з гэтага выходзіць – глядзі сам(-а).
Насця Малашонак
У Насцiных ілюстрацыях тэматыка казачнасці цесна суседнічае з сумнай задуменнасцю. Малюнкі, пададзеныя з элегантнай дзявочай рукі, хочацца доўга разглядаць, бо пачуцці яны выклікаюць неадназначныя. Насця актыўна займаецца дызайнам персанажаў і часцяком радуе сваіх шматлікіх падпісчыкаў у інстаграме свежымі ілюстрацыямі.
Max Lazar
Макс выбраў сваім галоўным палатном вінілавыя пласцінкі. Ён прызнаецца, што шчыра любіць як маляванне, так і музыку. Хлопцу падабаецца міксаваць яркія колеры і немудрагелістыя формы, што разам з вінілавым палатном задае аўтарскі панк-стыль.
Наташа Грабёнкіна
Ужо амаль з дзясятак гадоў Наташа штурмуе сваёй ілюстрацыяй розныя пляцоўкі: часопісы, дзіцячыя выданні, кнігі, настольныя гульні. Зараз дзяўчына працуе ў студыі «Саюзмультфільм». Спрытна спалучаючы акрыл, акварэль і аловак, Наташа выдае неверагоднай лёгкасці карцінкі. А на лагатыпы і афішы гэтай таленавітай лэдзі ты напэўна натыкаўся не адзін раз.
Падборачка семі беларускіх мастакоў, чые працы заражаюць і зараджаюць стваральная энергіяй.
Сем маладых беларускіх фатографаў, якія бамбяць свае кадры на мабілку і робяць з гэтага мастацтва.
Мастачка Аня Агеева – пра тое, як маляванне цела чалавека дапамагае вывучыць сваю сэксуальнасць і пачаць ставіцца да сябе прасцей.
«Плакат – гэта знак, які жорстка, эмацыйна і дакладна перадае паведамленне». Дызайнер Юрый Тарэеў у рубрыцы «Візуал».
Гутарка пра прызы, фестывалі, магчымасці і мары.
Гутарка пра прызы, фестывалі, магчымасці і мары.
Пра дом, пра памяць, пра боль, у якім усе роўныя.
Росквіт размаітасці і крызісны заняпад.
КАМЕНТАРЫ (1)
даа, иллюстраторы намного круче виджеев будут))