Вожык запісаў фолк-рэп песню для «Еўрабачання»

Вожык запісаў фолк-рэп песню для «Еўрабачання»

Інструментал напісаў вядомы менскі электроншчык Deech, частка тэксту належыць аўтарству невядомага паэта, а жаночую партыю запісала выкладчыца вакалу з роднага горада Вожыка.

 

 

Па словах Вожыка, жаданне запісаць фолк-рэп кампазіцыю для «Еўрабачання» з'явілася ў яго яшчэ шэсць гадоў таму. Дапамагаць у стварэнні музыкі тады вызваўся гурт Shuma, але штосьці не зраслося, і ідэя адклалася на доўгі час. Пазней, капаючыся ў архівах Сенненскага дома культуры (Сянно – родны горад Вожыка), рэпер выпадкова знайшоў лісточак з напісаным ад рукі тэкстам невядомай фальклорнай песні. Гэта і паслужыла адпраўной кропкай для напісання трэка.

«Для таго, каб зрабіць дэмку, я пачаў шукаць дзяўчыну ў пару. Я заўважыў, што ў нас у Сянно вельмі крутая выкладчыца ў музыкалцы, спявае класна, трымаецца на сцэне. Падумаў, дай з ёй дэмку зраблю, а потым ужо як пакаціць. І што вы думаеце? Запісалі, я скінуў Deech-у, і мы вырашылі, што нам ніхто не трэба, пакідаем яе», – распавядае Вожык у інтэрв'ю «Нашай Ніве».

Жаночыя партыя ў песні належыць 20-гадовай Яне Прусаковай. Дзяўчына працавала па размеркаванні ў сенненскай музычнай школе, а цяпер паступіла ў магілёўскую кансерваторыю.

Аўтарам інструментала стаў электронны музыка і бітмэйкер Deech, вядомы таксама па сваёй працы з гуртамі «ЛСП» і Shuma. Музыкант з'яўляецца даўнім сябрам Вожыка і таксама нарадзіўся ў горадзе Сянно.

З нагоды таго, што фолк-рэп на беларускай мове можа апынуцца нефарматам для еўрапейскага конкурсу, Вожык не хвалюецца: «На мінулым “Еўрабачанні” нарвежцы выконвалі амаль рэп і занялі высокае месца. Lordi таксама выйгралі, а яны нефармат. Заўсёды выйграе той, хто адрозніваецца, таму этна-рэп тут выгадна выглядае».

Ад «Салюту» да світання: менскі клубны рух другой паловы 1990-х

Ад «Салюту» да світання: менскі клубны рух другой паловы 1990-х

Росквіт размаітасці і крызісны заняпад.

Ад «Музыкальнай газеты» да радыёкропкі: хто распавядаў пра электронную музыку ў 90-я?

Ад «Музыкальнай газеты» да радыёкропкі: хто распавядаў пра электронную музыку ў 90-я?

Тэматычныя медыя і першыя лэйблы.

Галоўныя героі беларускай электроннай сцэны 1990-х – хто яны?

Галоўныя героі беларускай электроннай сцэны 1990-х – хто яны?

Імёны, праекты, альбомы.

«Невозможно воспринимать эту жизнь на серьезных щах»: разговор с фронтменом «Снов Синей Собаки»

«Невозможно воспринимать эту жизнь на серьезных щах»: разговор с фронтменом «Снов Синей Собаки»

О кринжовых концертах, поисках своего «Вудстока» и иронии как броне перед критикой.

«Усім сарвала дах»: як выглядалі рэйвы 90-х?

«Усім сарвала дах»: як выглядалі рэйвы 90-х?

Танцы ў школах, ДК, гламурных клубах і ў сценах Белтэлерадыёкампаніі.

Як выглядаў першы беларускі рэйв?

Як выглядаў першы беларускі рэйв?

«Поўная вакханалія», паводле «Знамя юности».

Адкуль пайшла беларуская электроніка?

Адкуль пайшла беларуская электроніка?

Фестываль біг-біту, першыя сінтэзатары і электроншчына ў кіно.

Фотарэпорт: у Менску перазапусціўся «Рэактар»

Фотарэпорт: у Менску перазапусціўся «Рэактар»

Камбэк праз 13 гадоў.

Героі часу – 10 артыстаў новай беларускай сцэны

Героі часу – 10 артыстаў новай беларускай сцэны

Каго паслухаць, каб захапіцца сённяшняй беларускай музыкай.