Драйв і атмасфера – тое, што нам укаціла, калі музыкі з гурта The Glitchhh даслалі нам свой кліп. Індустрыяльныя краявіды, мільгаценні спальных шматпавярховікаў, дзень-ноч, лета-зіма – ты трапляеш у гэтую пастку, ды ці хочацца табе з ёй выбірацца? Шукай адказ у мастэрпісе ад паэтаў менскай штодзённасці.
Што ж вы, у рэшце рэшт, граеце?
Жэня: Інструментальную музыку – усё проста. Напэўна, гэта самае адпаведнае азначэнне.
Ігар: Я кожны месяц прыдумляю нам новы стыль. Прыходжу на рэпетыцыю і кажу: «Хлопцы, насамрэч мы граем вось гэта!» І ўсе такія: «Ну акей». А праз месяц мы пра гэта шчасліва забываемся.
Федзя: Мы граем у стылі «and other» – іншая музыка.
Вы карыстаецеся столькімі эфектамі, вашыя педаль-боксы, здаецца, палову сцэны займаюць. Як вы ўсё гэта наладжваеце?
Жэня: А гэта не так складана, калі разабрацца. Проста круці ручкі і атрымлівай асалоду. Можна ўвогуле выпадкова дзіка круты гук атрымаць.
Ігар: Гэта наогул крута, калі ты адчуваеш гук рукамі.
Аналагавы гук – для вас гэта фетыш ці рэальна ёсць нейкая адчувальная розніца?
Жэня: Розніца ёсць, вядома. Гэта любы гітарыст скажа. Рэспект хлопцам, якія на старым кампе і з адным навушнікам могуць наруліць фірмовы гук. Нам зручней працаваць з сапраўднымі педалькамі.
Што слухаеце з беларускага?
Ігар: Мне альбом «Крамбамбулі» вельмі спадабаўся.
А новы Вольскі?
Жэня: Так, «Псіхасаматыка» таксама выдатная. Хто-небудзь ведае, Лявону дазволілі ўжо ездзіць з канцэртамі да нас?
Некаторыя маладыя гурты хочуць, каб іх як мага хутчэй забаранілі. Тады пра іх усё дазнаюцца і яны будуць граць вялікія канцэрты ў Літве і Польшчы. Як вы да гэтага ставіцеся?
Жэня: У нас жа музыка інструментальная, усё ж такі, я нават не ведаю, што нам трэба зрабіць, каб нас забаранілі.
Ігар: На «Басовішчах» у мяне спыталі нешта пра беларускую ідэнтыфікацыю, нацыянальнае адраджэнне і бла-бла-бла. Ну я ім адказаў, што ў мяне бас на беларускай мове грае.
Распавядзіце пра кліп.
Жэня: Кліп – гэта праца студыі Doctape Media і канкрэтна Андрэя Астроўскага. Нам было важна, каб захавалася асаблівая атмасфера песні. На шчасце, Андрэй усё правільна ўлавіў. Trap – гэта першы сінгл. Усяго іх будзе тры. І на ўсе мы рыхтуем відэа.
Андрэй (рэжысёр кліпа): Не хацелася здымаць сюжэтнае пастановачнае відэа. Цікава было папрацаваць з вобразамі. Тэма горада з’явілася неяк адразу. Потым даведаўся, што Trap у назве дасланага файла – уласна і ёсць назва трэка. «Пастка». Стала больш зразумела.
З аднаго боку, хацелася вытрымаць «кліпавую» карцінку, з другога – паказаць штодзённую «рэальнасць». Тут мы выдатна спрацаваліся з Tracy HipHop. Не ведаю нікога, хто лепш разумее эстэтыку VHS. Ён забяспечыў «рэальнасць», я працаваў над «кліпавасцю».
На Ноч музеяў мы прайшліся па трох лакацыях Менску – галерэі «Ў», Нацыянальным і Музеі Азгура – і адрэфлексавалі, што там адбывалася.
Алкаголь, грошы, сацсеткі – сабралі самыя распаўсюджаныя рэчы, ад якіх у якасці эксперыменту адмаўляецца герой нашага часу.
Гімназія, музыкалка і дворык з упоратымі звярамі – вывучаем родны раён беларускай спявачкі.
І не забываем перадаваць веды новым пакаленням.
Адсочвай маніфлоў, адкладай на мару, пампуй добрыя звычкі.
Росквіт размаітасці і крызісны заняпад.
Гутарка пра прызы, фестывалі, магчымасці і мары.
Гутарка пра прызы, фестывалі, магчымасці і мары.
КАМЕНТАРЫ (1)
Вар'яцкі круты кліп.