На абвестку канцэрта мы трапілі выпадкова: шукалі, як эксцэнтрычна ў Менску правесці вольны час. У выніку нашую ўвагу зачапіў прывоз маскоўскага порнаграйнд-праекта Anal Grind. Мы, канешне, не спадзяваліся, што нас вымажуць калам на танцполе, але рыхтаваліся да ўсяго.
На ўваходзе нас сустракае ахоўнік з выглядам «я і не такое ўжо бачыў», далей па лесвіцы свідруе пільным позіркам гатэса ў туга зацягнутым гарсэце. Танцпол са старту абдымае шчыльным гукам, на якім рассеяныя ў шахматным парадку наведнікі хэдбэняць, як галоўныя сапернікі Дон Кіхота. Выступ гасцей распачаўся, калі бубнач хэдлайнераў зняў порткі і прызваў публіку сустракаць сапраўдных вычварэнцаў. Апранутыя ў скураныя партупеі, Anal Grind перамяжоўвалі свае трэкі сэмпламі з парнухі, а вакаліст абвяшчаў наступныя кампазіцыі, распавядаючы гісторыі пра эклеры са сракі, ашалелы фістынг і чэлес у хот-догу. Час ад часу ён патрабаваў ад натоўпу зрабіць circlepit ці сцяну смерці, што выглядала больш падобным да фізкульт-хвілінкі. Не так маштабна, як на якім-небудзь Fluff Fest, але і параўноўваць нельга. Пасля такіх тус хочацца толькі падзякаваць космасу, жыццю, богу, сатане, іншым сілам, людзям за стварэнне акіяну музыкі, куды кожны чалавек, як рака, можа зліць сваю энергію.
На Ноч музеяў мы прайшліся па трох лакацыях Менску – галерэі «Ў», Нацыянальным і Музеі Азгура – і адрэфлексавалі, што там адбывалася.
Пасля Магілёва і Кіева афіцыйная прэзентацыя другой часткі кнігі «Рома едзе» адбылася ў Менску.
У галерэі «Ў» адкрылася выстава «0, 00» нідэрландскіх мастакоў Topp & Dubio. Цікавімся ў яе стваральнікаў пра крызу як крыніцу творчага натхнення.
«Літаратура пра адчуванне часу тых, каго мы заўчасна страцілі».
Больш сінтоў і яскравыя калабы.
КАМЕНТАРЫ (2)
Тю! Заметно, что барабанщик вдохновлялся имиджем Lightning Bolt.
После такого концерта будешь весь вечер дома отрыгивать комки шерсти,как котик.