Angst і лайтовы запісалі сумесны трэк «Люстэрка»

Angst і лайтовы запісалі сумесны трэк «Люстэрка»

Два беларускія хіп-хоп-артысты – Віталь Рыжкоў aka Angst і Лёша Грызунт aka лайтовы – прэзентавалі сумесны трэк. Атрымаўся экзістэнцыйны рэп на два галасы з двух бакоў мяжы.

 

Angst:

— Я пачуў летась трэк лайтовага «Mic.check», і гэты МС стаў для мяне адкрыццём года. Справа ў тым, што вельмі люблю незвычайныя рыфмы і замудроныя метафары, а там гэта ўсё было! Таму, калі мне напісаўся мой куплет, я не зассаў і напісаў першы, каб пазнаёміцца і адразу фітануць. Ведаў, што гэты куплет будзе на нашым супольным трэку, таму трошкі ў дэкодынг гуляем. Але гэта шматзначны вордплэй, і яго можна разумець як мінімум трыма спосабамі. Мне захацелася ў гэтым трэку адысці ад метафар і складаных рыфм, таму мой парт атрымаўся такім сабе зарыфмаваным пастом у ФБ з нагоды праслуханых песень пра вяртанне. Я насамрэч разумею добра, чаму і навошта аўтары напісалі гэтыя песні, але, на маю думку, некаторыя з іх выглядалі кан'юнктурна. Апроч, хіба, іранічна згаданага ў тэксце Башлыкевіча: ягоны альбом мяне сапраўды крануў.

 

лайтовы:

– Летась, падчас аднаго з падарожжаў электрычкай, я вырашыў пераслухаць «Аднакарэнных», і ў гэты самы момант Дзёня Mandzik напісаў мне, што Віталю падабаюцца мае трэкі. Было прыемна, але да мяне, напэўна, не да канца дайшло. Але калі Віталь напісаў наконт гэтага фіту, я прыфігеў ужо напоўніцу. Віталь для мяне фігура маштабная – як у белрэпе, так і ў паэзіі. Я слухаў і чытаў яго са школы, і, вядома, моцна ўсцешыўся такой прапанове. Віталь першым даслаў мне куплет пад тэставай назвай «мігрэні мігранта». Хіба адзінае, што я мог шчыра адказаць, што міграцыю пражываюць і тыя, хто застаецца па гэты бок. Праблема, якая мне бачыцца найвыразнейшай, – гэта тое, што «па два бакі» перастаюць разумець адно аднаго праз кантэксты і асобныя лакальныя дэталі. Але мне важна было падкрэсліць агульнасць праблемы адчужэння для нас усіх. І надзея для мяне адсюль і паўстае – мы не настолькі расколатыя, наколькі падаецца адразу. Хутчэй, сама гэтая расколатасць зараз нас і яднае. Беражлівая і ўважлівая праца з ёй – куды больш карысны і канструктыўны шлях, чым высвятленне, чыя тут рацыя, і пошук нейкіх няўцямных аб’яднальных ідэй. 

 

Ад «Салюту» да світання: менскі клубны рух другой паловы 1990-х

Ад «Салюту» да світання: менскі клубны рух другой паловы 1990-х

Росквіт размаітасці і крызісны заняпад.

Ад «Музыкальнай газеты» да радыёкропкі: хто распавядаў пра электронную музыку ў 90-я?

Ад «Музыкальнай газеты» да радыёкропкі: хто распавядаў пра электронную музыку ў 90-я?

Тэматычныя медыя і першыя лэйблы.

Галоўныя героі беларускай электроннай сцэны 1990-х – хто яны?

Галоўныя героі беларускай электроннай сцэны 1990-х – хто яны?

Імёны, праекты, альбомы.

«Невозможно воспринимать эту жизнь на серьезных щах»: разговор с фронтменом «Снов Синей Собаки»

«Невозможно воспринимать эту жизнь на серьезных щах»: разговор с фронтменом «Снов Синей Собаки»

О кринжовых концертах, поисках своего «Вудстока» и иронии как броне перед критикой.

«Усім сарвала дах»: як выглядалі рэйвы 90-х?

«Усім сарвала дах»: як выглядалі рэйвы 90-х?

Танцы ў школах, ДК, гламурных клубах і ў сценах Белтэлерадыёкампаніі.

Як выглядаў першы беларускі рэйв?

Як выглядаў першы беларускі рэйв?

«Поўная вакханалія», паводле «Знамя юности».

Адкуль пайшла беларуская электроніка?

Адкуль пайшла беларуская электроніка?

Фестываль біг-біту, першыя сінтэзатары і электроншчына ў кіно.

Фотарэпорт: у Менску перазапусціўся «Рэактар»

Фотарэпорт: у Менску перазапусціўся «Рэактар»

Камбэк праз 13 гадоў.

Героі часу – 10 артыстаў новай беларускай сцэны

Героі часу – 10 артыстаў новай беларускай сцэны

Каго паслухаць, каб захапіцца сённяшняй беларускай музыкай.